13 feb 2022

UNHA DE SAN VALENTÍN...VAI DE AMORES!!!!

 

       


VAI DE AMORES...


Con augas de sede vella namorar eu namoreina, meu amigo! 

Con unha herba lixeira namorar eu namoreina, meu amigo! 

Namorar eu namoreina con unha cantiga leda, meu amigo! 

Namorar eu namoreina con ar da primavera, meu amigo

            Álvaro CUNQUEIRO

O que amo é o amor a mesma idea do amor o feito de amar as palabras coas que amo. 

Amo a miña conciencia de amar. Ámome.

                         Mª Xosé QUIEZÁN

Por amor nacín da terra. 

Por amor son o que son. 

Por amor canto o meu canto, por amor. 

Por amor sángranme os pulsos e ábreseme o corazón. 

Por amor doénme os ollos. Por amor, só por amor.

                                        Darío Xohan CABANA

 

 CFR. http://www.edu.xunta.gal/centros/cpialcaldepichel/system/files/poemas+de+amor.pdf

No hay comentarios:

Publicar un comentario